marți, 12 iunie 2012

In procesul de creatie -again :D

Astazi am mai mesterit cate ceva si printre altele am vrut neaparat sa incerc si aceasta tehnica prin care cu ajutorul unei frunzulite sa transfer pe fimo nervurile acesteia :D. Asa ca am dus cateii afara si daca tot eram pe acolo am cules si cateva frunze cu ajutorul carora am realizat ceea ce puteti vedea mai jos :D. Este prima mea incercare de acest fel dar eu zic ca au iesit... decente :D. Le voi folosi la o bratarica probabil, dar mai am ceva de lucru la ea :P.
Voi ati incercat vreodata sa faceti asa ceva?
P.S. Stati pe aproape pentru ca in curand va urma un Giveaway :P.

4 comentarii:

dia spunea...

da, am incercat si eu si imi place mult cum au iesit nervurile....aceeasi tehnica am aplicat-o si pe martipan, cu acelasi rezultat perfect!

Made by Irina R. spunea...

interesant:) chiar sunt dragute!

AliArt spunea...

Am incercat si eu sa fac asa, dar nu a iesit foarte bine ;)) frunza nu avea nervurile pronuntate si nu s-au imprimat. M-am lasat pagubasa atunci. tie ti au iesit foarte dragute :P

Butterfly Timi spunea...

Ma bucur ca va plac :P chiar eram de mult timp curioasa cum ar iesi dar tot timpul cand ieseam din casa uitam de frunze :)).
AliArt si mie mi s-a intamplat dar cand am iesit la "cules de frunze" m-am intors cu pe putin 5 tipuri diferite de frunze :))

Receive All Free Updates Via Facebook.