marți, 13 septembrie 2011

O parte din colectia mea

M-am gandit ca inainte sa postez creatiile noi sa va arat colectia mea de medalioane :P.
Sper sa va placa!
Medalionul mov este facut dupa cel albastru de aici cu exceptia ca este un pic mai mare. Il adoor si l-as purta toata ziua!
Acest medalion cred ca este primul de acest gen pe care l-am pastrat. Este un pic cam elegant pentru stilul meu dar tot imi place.
Turnul Eiffel a fost defapt un breloc primit de la o buna prietena si pentru ca mai aveam deja unul la chei mi-am zis ca mi-as putea face ceva mai dragut din el, asa ca i-am facut si un macaron (ca sa fie in acelasi ton :D) si le-am pus impreuna. N-am avut inca sansa sa-l port dar nu va mai sta prea mult prin cutie :D.
Adooor culorile de la medalionul asta ! Si fundita... :X:X
Si last but not least mica mea Minnie pe care in ultima vreme n-am mai dat-o jos :D. Cred ca daca nu mi-ar fi frica ca as putea rupe lantul as dormi cu ea :D
Sooo.... Sper ca v-a placut colectia mea de medalioane (all made by me :D) si va astept zilele urmatoare cu foarte multe noutati !

5 comentarii:

Mª Reyes spunea...

Son preciosos, el primero me encanta. Besos

Georgiana spunea...

Minnie e superba, vreau si eu una! :D Poate mai faci si de vanzare... Pup!

Miu Miu spunea...

Doamne toate sunt superbe. Nici nu stiu care imi place mai mult si pe care ti l-as fura primul ;)) dar ultimul e super super...si penultimul la fel. Sa le folosesti cu placere :* pup

diana spunea...

frumoasa colectie, dar al doilea colier e minunat!!!!

Marlene Brady spunea...

Excellent! Love the Mickey Mouse Ears-very clever!

Receive All Free Updates Via Facebook.